SOM U RERNI -Catfish in the oven

00:26:00


Nikako da stignem da vam ispisem recept za onog soma sto sam pre neki dan spremala,obecala sam a u medjuvremenu zapocela da pisem tri nova posta ...ideje se samo radjaju iznova i iznova...Za recept mi treba najmanje vremena a da bi se posvetila nekoj ozbiljnijoj temi tu vec treba vise vremena i vise istrazivanja,slikanja...Evo ovako ,drage moje...

Pozeljno bi bilo da ribu nabavite direktno od nekog ribara,ja sam svoj narucila da mi upecaju u Dunavu...znaci divlji ,preukusan,i nimalo mastan

Som oko 2 kg
maslinovo ulje
limun
so,biber,beli luk,persun
malo putera 70 gr
malo brasna
mileram
Ociscenoj ribi napraviti na gornjoj strani dublje zareze,usoliti ,pobiberiti,utrljati malo izgnjecenog belog luka,limun iscediti svuda i politi maslinovim uljem...bilo bi dobro da u tome odstoji bar sat vremena.
Stavite u djuvec koji ste nauljili sa maslinovim uljem,ubacite u rernu na 180 C ,pecite pola sata prekriveno folijom i ondaizvadite i prelijte ribu sa istopljenim maslacem,odgore pospite 1-2 kasike brasna.(ja sam stavila integralno ),vratite pod foliju i u pecnicu na jos 1 sat pecenja.Kad vam istekne vreme ,izvadite iz pecnice i prelijte mileramom,pospite seckanim persunom i vretite u rernu na jos jedno 20 min.Poenta je da se zapece.


Ja sam posluzila sa kuvanim mladim krompirom,blitvom,i zelenom salatom...
Izbor je na vama...Uzivajte i javite utiske...Citajte moj novi post...uskoro

CATFISH IN THE OVEN
Ingredients

1 catfish 2 kg
4 ounces butter
4 ounces olive oil
1 tablespoon lemon juice
1 teaspoon finely chopped garlic
2 tablespoon flour
Salt to taste
Pepper to taste
parsley
cream


Paint over  fish with salt and pepper , lemon juice,Garlic,olive oil.Place fish in an oval casserole dish .Bake the fish covered with Al. foil in a 180 C  degree oven for 30 min.Add Remove from heat.Melt butter 4 ounces in a small sauce pan . Spoone butter over the fish . Now sprinkle the flour over the fish . Bake  the fish in a 180 C degree oven for 60 minutes , covered with Al. folie. Add Remove from heat,sprinkle Cream and parsley over the fish and back in the oven for 20 minutes or until the fish is done.


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.