Kako sam pronasla savrsen lak za nokte

01:22:00

Razlog zbog kojeg vam pisem ovaj post je upravo taj sto sam podstaknuta jednim odlicnim tekstom o nadogradnji noktiju.

Prvi put da sam procitala da je neko lepo i iskreno objasnio i onu drugu stranu stavljanja gela na nokte i sto je najbitnije- sve je istina. Posavsi od toga da ti gel na kraju unisti nokte, istanji i iskrza, da su bolni na dodir i toplo-hladno, da je onaj prelaz kada izrasta nokat  uzasan a i na kraju krajeva izgledaju vestacki.Nije da nisam probala, jesam.
Nikad nisam imala problem sa noktima, uvek su bili relativno jaki,nisu se lomili i bez problema sam mogla da imam lepe, dugacke nokte. Moj problem je bio u tome sto sam bila nezadovoljna sa lakovima. Desavalo mi se da namazem lak za nokte, umocim ruke ( ali bukvalno ) u vodu i pola ga nestane, izgleda kao da je namazan pre nedelju dana. Drugi problem je bio taj sto bas kad nemam sveze namazan lak i na nekom noktu se pokvarilo nesto iskrsne da moram da idem negde i da ruke moraju da mi izgledaju lepo. Onda brze bolje na frku krenes da mazes nokte, pa obavezno zamazes sve okolo, upropastis kljuceve od kola i rucke od torbe pokusavajuci "pazljivo" u zurbi da osusis lak. Rezultat je porazavajuci toliko da svo vreme moras da sakrivas ruke.Pokusas sa skupim lakovima, misleci da ce mozda trajati duze...ali oni nisu predvidjeni za zene koje peru sudove i ribaju sporet. Jeftini lakovi imaju isti efekat,nema razlike.
Pojavi se onda gel lak,slicna fora kao klasican gel,stavlja se u lampu ali znatno krace.Manje se nokat ostecuje,nije lose...ali nikad mi nije trajalo duze od 10 dana. Posle tog vremena krece da se krza nokat po nokat.Ako neki uspe duze da prezivi pojavljuje se opet onaj uzasan prelazu kad nokat izrasta. To mi je idealno resenje za odmor. Jedina stvar je da morate pronaci istu nijansu laka za nokte sa nijansom gela i poneti ga sa sobom u slucaju da vam budu potrebne popravke.


Krenem ja tako danima da mazem onaj Eveline 8 u 1, u koji se svi kunu, pa evo sad i ja.

 

I stvarno, fantastican proizvod ,koji sad koristim ispod svakog laka za nokte.Mazem ga kao osnovu, nokti su mi odnegovani,cvrsti a i ne poprime onu zuckasto narandzastu nijansu od laka.
Sasvim slucajno kupim Essence gel lak, cena smesnih 199 dinara, trebala mi je tamno crvena nijansa za neki dogadjaj.


Verujte nisam ocekivala nista. Pitam prodavacicu,kakav je,kaze ona -" Nije lose, novo nesto,  vidim da se prodaje, probaj ". Probam. I odusevim se. Pise gel, ne koristi se u lampi, maze se i skida kao svaki najobicniji lak. Efekat je fenomenalan, postojan i dugotrajan da ne poverujes. A sjaj traje. 
Evo sta kaze proizvodjac za njega -http://www.essence.eu/rs/artikli/nokti/lak-za-nokte/e/product/the-gel-nail-polish-14/... 

I sto je najbitnije,mozete da radite sve kucne poslove, ne skida se. Posle cetiri dana, kuvanja, pranja sudova, ribanja sporeta "Zicom", bazena...on izgleda nepromenjeno
Imam sliku da to i dokazem

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.