My last obsession -Sephora illuminating bronzing oil

04:27:00

Sasvim slucajno sam se setila da na more ponesem sephora illuminating bronzing oil, koji sam dobila na poklon letos i koji sam stavila u neku ladicu u kupatilu i zaboravila da ga uopste imam.

A proizvod je vise nego savrsen.


Moram da vam napomenem da to nije proizvod za samotamnjenje, nego se nanosi na vec preplanulu kozu, da ne bude zabune. Iako ima u sebi dodatak boje ne ocekujte da ce vam koza  samo od njega potamneti.
Ulje  je veoma lagano i sprej je poput neke magle.
Shimmer u njemu je toliko fin, da je skoro neprimetan na kozi ali joj u isto vreme daje blagi sjaj i ona izgleda zdravo. Sljokice nisu kicaste, vec nekako kozi daju mekan odsjaj na svetlu. Da napomenem da sjaj ne ostaje po rukama i garderobi i ne prosipa se oko vas. Koza jako brzo upije ulje i nemate onaj osecaj masnoce i lepljivosti. Ustvari ovaj iluminator izgleda upravo onako kako zelite da vam koza izgleda, preplanula, zategnuta, zdrava i svetlucava- bas kao sa reklame. Miris je veoma blag, sto se ne ocekuje od ulja. Obicno ulja imaju intenzivan miris koji iskreno po nekad moze i da zasmeta.



Meni ovo ulje ima blagi miris kokosa i gardenije.
Uzivam noseci ovog leta ovo predivno svetlucavo ulje na mojoj preplanuloj kozi i imam osecaj da sparkle & shine kao veliki skupoceni dijamant, pogotovo kad obucem neku haljinicu.
Probajte, uzivacete u sopstvenom telu.




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.