Balmain for H&M

09:13:00

Svet je poludeo za kolekcijom Balmain za H&M.

Istražujući po internetu zaključujem, da ovih dana svi samo o tome pričaju.
Evo ga i taj 05. novembar kada je H&M najavio lansiranje svoje nove kolekcije sa potpisom modne kuće Balmain. Olivijer Rustejn je odradio odličnu stvar i na najbolji način učinio da visoka moda postane dostupna svima.
Kolekcija se sastoji iz 44 komada kreiranih za žene, 30 za muškarce i 21 komada modnih dodataka.
Zanimljiv podatak je da će se ženska kolekcija naći u 258 prodavnica širom sveta, muška u nešto malo manjem broju -229, a 5 limitiranih komada iz ženske kolekcije biće dostupno samo u 72 prodavnice u svetu.
Što se tiče cena one su ipak više u odnosu na one na koje smo navikli kada je ovaj high street brend u pitanju. Ali što se tiče kolekcije i ona je za koju klasu viša u odnosu na ono što smo navikli da vidjamo kod H&M. Malo je reći da sam oduševljena sa pojedinim komadima iz ove kolekcije. U suštini cela kolekcija mi je odlična, u isto vreme i elegantna i urbana, i nežna i zavodljiva i raskošna i romantična...
Toliko uklopivih stvari, kreirano da moćno deluje. Ja sam pokušala da vam uklopim neke stvarčice iz kolekcije. Ako budete imali sreće da neki od ovih komada padne u vaše ruke, bićete top obučene.
Ukoliko ne budete u mogućnosti da dodjete do nekog komada iz ove kolekcije o kojoj trenutno priča ceo svet, neka vam ovo posluži kao model šta je aktuelno i na koji način možete uklapati neke stvari koje već imate u svom ormaru.







Evo je i Severina u istoj Balmain for H&M kombinaciji komada garderobe (slika preuzeta sa Severininog Instagram profila)



http://tablet.hm.com/rs  http://hm.com/rs   
na zvaničnom sajtu kompanije H&M možete pogledati celu kolekciju sa cenama


Komadi koje sam odabrala se ubrajaju u najtraženije iz kolekcije. Za ovim komadima su poludele trendseterke iz celog sveta.
Koliko je ova kolekcija dobra pokazuje podatak da se svi komadi razgrabe u roku od nekoliko minuta, i da su prodavnice bukvalno opustošene...jedina stvar zbog koje mi je krivo, je ta da ja verovatno neću uspeti da se domognem nekog komada iz ove kolekcije...a baš mi se dopala ona zeleno crna bundica, i one čizme preko kolena, a dobra je i ona haljina sa zlatnim perlicama, a da li ste videli onu fantastičnu zlatnu ogrlicu, ona bi mi sigurno dobro išla uz one crno-zlatne sandale...

Koji od komada iz ove kolekcije je vaš favorit?

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.