Vichy Neovadiol compensating complex

00:51:00

Najveći razlog zbog kojeg volim Vichy je taj što je posvećen tome da se žena oseća najbolje bez obzira na godine.

Kako je prošlo nešto više od mesec dana od kako sam počela da koristim Vichy Neovadiol Compensating Complex cremu  vreme je da vam prenesem svoje utiske.



Ukoliko ste vec čitali moj raniji post o prezentaciji Vichy kompanije o periodu menopauze, onda ste upoznati sa tematikom i razlogom zbog čega je ova krema napravljena. Ako niste, nešto više o tome možete pročitati na - http://motherwomanqueen.blogspot.rs/2015/10/neovadiol-vichy-prezentacija-da-budete.html
Vichy kompanija je kao rezultat dugogodišnjeg istraživanja uticaja opadanja funkcije hormona u ženskom organizmu na osnovu holističkog pristupa istraživanju uspela da stvori nešto što će pomoći ženama da budu lepe kako spolja tako i iznutra. 

Kompleks deluje na tri posledice koje menopauza izaziva- na blistavost tena, na osećaj gustine i na preoblikovanost crta lica.
Tokom korišćenja ove kreme, kod sebe sam primetila da mi je koža mnogo blistavija i čvršća, a kako sam na čelu imala male vidljive pigmentacijske fleke, mogu da zaključim da se povukle, skoro da više i ne postoje.
Kompleks zahvaljujući prisustvu belih mikro biserčića ima svojstvo koje daje koži trenutni sjaj i baršunast izgled. Na dodir koža je meka, osvežena a tekstura kreme koja je lagana, nekako prozračna, gelasto- kremasta, daje licu osećaj totalne udobnosti.
Kompleks sadrži sledeće sastojke od kojih su najbitniji:

Hidrovance- koji deluje na efekat punoće, na hidrataciju i teksturu kože.
Hepes- koji obnavlja  površinski sloj kože.
Hedione- koji poboljšava proizvodnju lipida na koži.
Pro-xylane- koji je jedan od glavnijih sastojaka i veoma utiče na debljinu, čvrstinu kože i smanjenje pigmentacijskih fleka. ( ja sam živi dokaz da deluje na pigmentacijske fleke)
Termalna voda Vichy- naravno kao i u svim Vichy proizvodima, obavezan sastojak koji  utiče na obnavljanje i jačanje kože.

Kako starimo tako se funkcija hormona u našem organizmu smanjuje, u dobi od oko 70 godina, hormon koji je zadužen za podsticanje vlažnost kože i proizvodnju sebuma je na svom minimumu i učinak mu je 10% od ukupne maksimalne koncentracije. DHEA se zove taj hormon. Što vam je koža masnija više DHEA imate. On ujedno utiče na gustoću i elastičnost kože, i podstiče proizvodnju kolagena. Sa godinama DHEA opada što uzrokuje suvu, zgužvanu kožu koja dolazi sa menopauzom.
Vichy je stvorio proizvod koji reprodukuje prednosti DHEA na koži bez upotrebe hormona. Ovim Neovadiol Kompenzacijski kompleks poništava uticaj menopauze na kožu: koža če biti duboko hidratizirana, vratiće joj se elastičnost, gustoću i povratće joj se sjaj. I to sve za veoma kratko vreme.
Ja osećam sve ove faktore poboljšanja iako je za moju kožu možda malo rano da kažem da sam imala nekih većih uticaja i da sam na početku perioda menopauze. Definitivno se neke promene na koži primećuju i mislim da ih je dobro eliminisati ili koristiti ovu kremu kao prevenciju. Sigurna sam da će ženama koje su već zagazile u period menopauze ova krema izuzetno pomoći. Kao što sam i u postu u  kom sam pisala više o ovom periodu života rekla, veoma je bitno da se negujete i iznutra, onako duševno, jer sve se to reflektuje na naš izgled spolja. Unutrašnje nezadovoljstvo odražava se na nas izgled kose, kože, noktiju...na sveobuhvatan fizički izgled. Srećna i ispunjena žena je lepa i to se vidi na kilometar.
Potrudite se da budete srećne, to samo od vas zavisi.





 Vichy Neovadiol Compensating Complax nam dolazi u predivnoj staklenoj bočici,sedefasto  puderasto rozikaste boje od 50 ml. Miris kreme je prepoznatljiv -Vichy blago cvetni. Cena je okvirno oko 3500 dinara, ispratite akcije po apotekama, Vichy ih uvek ima.
U nekom od sledećih postova ćemo se pozabaviti načinom života u periodu menopauze i kako ga poboljšati.
U medjuvremenu mi recite da li ste probali ovu Vichyjevu kremu i  kakvi su utisci?

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.