My new obsession - "The One Essence" Dolce & Gabbana Parfum

08:18:00




Dolce & Gabbana
stvaraju za posebne, jedinstvene žene koje privlače pažnju svojim stilom i lepotom.
Parfem The One je kreiran baš za takvu. Još 2006. godine se pojavio prvi The One i osvojio srca mnogih. Poslednje što su Dolce&Gabbana predstavili u svetu parfema je novu verziju ženskog mirisa The One iz 2006. godine. 
The One Essence je izašao u septembru 2015. kao najjača koncentracija originalne kompozicije. Najavljen je kao miris topline, elegancije i sjaja, inspirisan luksuznim materijalima.

Kompozicija zadržava originalne note. Započinje svežim bergamotom, mandarinom, breskvom i ličijem. Srce se odmotava belim  cvećem jasmina i ljiljana i prelazi u toplu bazu ambera, vetivera i vanile.

Miris je predstavljen u luksuznoj i elegantnoj verziji originalne bočice. Dostupan je kao 40 i 65 ml Eau de Parfum.


Možda su nekima već dosadile sve verzije The One parfema, meni lično su sve savršene ali ovaj Essence mi je nekako najbolji.

Bočica je predivna, u isto vreme elegantna i privlačna. A sadržaj je pravi ljubavni eliksir...Parfem deluje moćno, magično, nekako je topao, gust i dubok...

Prvo što osetite kad ga pomirišete je breskva, sočna, zrela, mirišljava breskva prožeta vanilom...Zatim se prepliće mandarina sa mirisom jasmina i ljiljana... Cvetne note su nekako blaže dok su voćne sladje i intenzivnije.U sve to se upliće i topla vanila. To je ono što sam ja uspela da prepoznam, i to mi je bilo dovoljno da bude moj izbor.

Mnogo je senzualan , idealan za hladno vreme. Čini mi se kao da je pojačani,  prvi The One, sa puno energije i trajnosti. 



 
Ako ste voleli prvobitni The One, ovaj Essence ćete voleti još više.
Parfem je dostupan u  Sephora parfimerijama po ceni od 11770,00 dinara. za 40 ml. essence de parfum.

Da li ste probali novi The One Essence i kako vam se čini ?


You Might Also Like

2 comments

  1. OBOZAVAM GA (KAO I MNOGE DRUGE, UOSTALOM), PRELEP JE I VEC JE U MOJOJ KOLEKCJI. MIRA, PARFEMOLJUBAC

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se baš dopao, mnogo mi je ekskluzivan i koristim ga isključivo za neke specijalne prilike ili uveče...čini mi se da je bolji za zimu, šta vi mislite?

      Izbriši

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.