Hajde da kuvamo kao Gordon Ramsay- PART II- Pasta (Farfalle) sa graškom i slaninom

01:00:00

Evo nas u nastavku priče, kako sam vam i obećala.Doduše rekla sam da će sledeća pasta biti sa kobasicama, ali sam obrnula redosled jer sam oduševljena ovom sa graškom i slaninom.

Možda vam zvuči bezveze, ali je jedna od boljih pasta koje sam pravila u poslednje vreme.
Ukoliko se danas ne pridržavate onog strogog vojvodjanskog pravila-"Nedelja je dan za supu i rinflajš", dajem vam predlog za ručak, koji ćete napraviti za 15-20 min. i bićete veoma ponosni na sebe.
Bitni su sastojci koje kupujete, to zapamtite uvek za sve. Samo od kvalitetnih namirnica možeš da napraviš odlično jelo.

Dakle, za ovo nam je potrebno:

-1pakovanje FARFALLE Barilla testenine ( mašnice)
-1 pakovanje zamrznutog graška
-200-220 gr. slanine- domaće
-1 glavica belog luka
- 200 ml pavlake za kuvanje 
-Ricotta sir
- Maslinovo ulje, so, biber, malo naribanog parmezana za dekoraciju...


Prvo što treba da uradite je da dve šake graška stavite u hladnu vodu da se kuva, posolite i kad provri stavite testeninu da se kuva zajedno otprilike 10 min. Moram da napomenem da ja nisam stavila svih 500 gr , otprilike nekih 400 gr. će vam biti dovoljno.



Dok vam se grašak i testenina kuvaju, iseckajte slaninu na kockice, i prepecite je u tiganju na maslinovom ulju.


U medjuvremenu na presi za beli luk izgnječite 4 čena belog luka.
Dodajte to u slaninu, posolite, pobiberite po ukusu.
Testenina bi do tada trebalo da je gotova. Procedite je i dodajte u tiganj sa slaninom. Izmešajte i dodajte pavlaku za kuvanje. Opet dobro izmešajte, kašikom vadite Ricotta sir i stavljajte odgore na testeninu.Ovo ne mešajte, pustite da se samo rastopi na testenini.


GOOTOVO ! Ništa lakše. 





You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.