,

Cantuccini- 🇮🇹 Volare 🇮🇹 Cantare 🇮🇹 Mangiare

01:41:00


Čuveni italijanski kolačići, toliko ukusni i toliko jednostavni za napraviti.. u Toskani se serviraju uz čašu desertnog vina karakteristične boje Vina Santo u koje se umaču. Meni se savršeno slažu i uz kafu. 
U suštini za izradu treba tako malo namirnica i to one najjednostavnije kao brašno, jaja, šećer, bademi, puter...Ja sam u Toskani jela cantuccine sa čokoladom i pistachijima i fantastični su.
Oduševljena, jela sam ih konstantno i kada sam shvatila da u Srbiji neću imati gde da ih kupim, pokušala sam sama da ih napravim. Mogu vam reći da su mi ispali odlično, identični kao i oni koje sam kupovala u pekari u Marini Scarlino u Toskani..

Evo šta nam sve treba od namirnica:

250 gr. brašna
160 gr šećera
125 gr badema
3 jaja
60 gr putera
ekstrata vanile, ili 2 vanil šećera,
malo ribane korice limuna
1,5 kašikice praška za pecivo

Suve sastojke izmešati u to dodati puter pa onda jaja. 


Testo bude po prilično lepljivo. 


U već umešano testo za cantuccine dodajte bademe. Mešajte dok se ne rasporede ravnomerno.



 Gotovo testo formirajte u kuglu, stavite u foliju i na pola sata u frižider. Mislim da testo dužim stajanjem na hladnom, postaje bolje, lakše se oblikuje i ne puca pri pečenju.



Nakon što se testo steglo usled delovanja hladnoće, lakše ćete ga iseći i oblikovati u obliku spljoštenog hlebčića. Poredjajte ih na pleh obložen pek papirom i pecite na 180 C 15 min.



Nakon toga ih isecite ukoso i ...


poredjajte ponovo tako isečene na pek papir, pa vratite u rernu da se dopeku 8-10 min.



Gotove cantuccine stavite u metalnu kutiju za keks...mogu vam stajati danima ( kod mene to nije slučaj, prežive ponekad do sutradan..)




Da li ste nekad pravili cantuccine, i kako vam se čine?







You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.