,

La Roche Posay MICELARNA VODA ultra -reaktivna koža

03:44:00


Oprostićete mi na mojoj neažurnosti sa pisanjem postova. Proleće je. Konačno... Ponašam se kao školarac koji ima da uči ali samo razmišlja kako će da ide da se igra. Imam tema na pretek o kojima bih trebala da pišem, nakupilo se svega..a ja samo razmišljam kako ću da šmugnem u neku baštu i ispijam kafu na suncu. 
Glupo bi bilo da vas pitam, da li koristite MICELARNU VODU i da li znate šta je ?
Ja sam lično odahnula kada su se pojavile na tržištu, jer za razliku od mleka , gelova i losiona za skidanje šminke , micelarne vodice ne iritiraju kožu, i ne ostavljaju trag i crvenilo. 
Svoju popularnost micelarna voda pravda razvijenom inovativnom formulom koja se zasniva na micelama, koje su ništa drugo do molekuli masnih kiselina ravnomerno rasporedjenih u vodi. One imaju sposobnost vezivanja za sebe, pa tako vezuju nečistoću poput magneta, višak masnoće, odumrle ćelije i ostavljaju lice čistim. 
Uglavnom bi trebalo u jednom potezu da skinu svu šminku. Kažem uglavnom, a nije baš tako. I nisu sve Micelarne vode odgovarajuće za svakoga. 
Ja sam probala mnoge, i na kraju mi se izbor sveo na samo dve koje konstantno koristim. 
Micelarna voda koju je La Roche Posay lansirao nedavno, je savršenstvo i ne postoje reči koje bi opisale moje oduševljenje istom. 



Pokazala se korisnom jer ja imam veoma osetljivu kožu sklonu iritacijama. Koristila sam stariju verziju La Roche  Posay mineralne vode ali je ova nova je u potpunosti bacila pod noge sve micelarne vode koje sam ikada probala. Mogu da je poredim sa najboljom micelarnom vodom na tržištu i sve što mogu da kažem jeste da je to zasigurno jedina voda koju ću koristiti ubuduće. Nedavno sam na nekom putu, zaboravila da ponesem bilo šta za skidanje šminke, pa sam u marketu kupila neku drogerijsku micelarnu ( neću navesti proizvodjača) .. i prvo sam trljala i skidala šminku pola sata, potrošila pola pakovanja tufera a lice mi je posle toga bilo osetljivo na dodir kao da sam šminku šmirglom skidala. Rekoh sebi,nećeš više.. Imam svoj ritual nege lica i veoma sam mu posvećena. Jutarnji i večernji.




 I oduvek sam bila takva. Još uvek mi u glavi slika iz mladosti, sa letovanja, kada se vraćamo u gluvo doba a na licu tona šminke. Ja preumorna ali pravac u kupatilo da očistim kožu i omogućim joj da diše, moje prijateljice se samo strovale u krevet. Jutro...jastuci umazani  a one izgledaju kao da su se celu noć ljubile sa ventilatorom. Koža sve pamti. I vraća vam sve ono kako ste se prema njoj ponašale do tridesete. 
Temelj lepote je očistiti dobro kožu. 
La Roche Posayova micelarna voda je toliko efikasna da treba raskošno iskoristiti sve moći koje ona poseduje.
Velika prednost je da činjenica da nije potrebno naknadno ispiranje lica. Ali stvarno. I ostali proizvodjači ovog proizvoda propagiraju isto pa sam se ja uvek umivala nakon čišćenja lica. Prvi put sada to ne radim , jer imam osećaj na koži kao da sam se polila kantom sveže izvorske vode. Svu šminku sa očiju skine samo sa jednim tuferom, bez trljanja. Dovoljno je samo natopljenu blaznicu prisloniti na kapak par sekundi i gotovo. Sve čisto. I oči ne peku. Uopšte, ni malo...Ravnoteža izmedju sastojaka za čišćenje i smirujućih je idealna tako da bez bojazni omogućava upotrebu u području očiju. Struktura ove vode ogleda se i u njenoj antialergijskoj sposobnosti. To znači da koža ne upije tečnost nego ona ostaje na površini pa samim tim i rizik od alergije je sveden na minimum. 
Najbitnija stvar za Micelarnu vodu  je da ne isušuje kožu i da čisti perfektno bez iritacije. Još jedna stvar koje me je oduševila je da ja uvek ujutro prvo što uradim je da očistim lice i tek onda krećem sa stavljanjem kreme,seruma... na mojoj blaznici nema trunke nečistoće i nema ni traga od jučerašnje šminke. To je sasvim dovoljan dokaz, da je koža perfektno očišćena i da na njoj ne ostane ni trunka šminke koju ste skidali micelarnom vodom.



 Naravno da ova micelarna voda nema sapuna, nema veštačkih boja, nema alkohola i nema parabena...kao i svaki LA ROCHE POSAY proizvod.

Sastav:
AQUA / WATER; GLYCERIN; PEG-7 CAPRYLIC/CAPRIC; GLYCERIDES; POLOXAMER 124; POLOXAMER 184; PEG-6CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES; POLYSORBATE 80; DISODIUM; EDTA; BHT; MYRTRIMONIUM BROMIDE

Pakovanje je zapremine od :

200ml i 400ml


Cena okvirno oko :
200ml - 1130 RSD
400ml - 1620 RSD


Da li ste probale novu Micelarnu vodu od La Roche Posaya? 
Kakvi su vam utisci ?















You Might Also Like

2 comments

  1. Zdravo,probala sam tester ovog proizvoda,ali i sa njim,stekla sam jasan utisak,da je ova miceralna,sjajna.Ne samo da je koristim za skidanje sminke,vec svakodnevno,kada hocu da osvezim lice...pritom,dobila sam i na ustedi,u sastavu miceralne je njihova termalna voda,pa sam nju izbacila iz upotrebe,a nastavcu samo da koristim ovu miceralnu,jer je sjajna za moju izuzetno osetljivu i reaktivnu kozu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Sonja,
      drago mi je da delimo isti utisak o ovom sjajnom proizvodu, i ja u toku dana isto osvežim lice kada nemam na njemu make up i kada sam u mogućnosti, kod kuće... Iskreno svi proizvodi od La Roche Posaja su presavršeni i ja ih baš sa zadovoljstvom koristim i preporučujem ... Hvala što me čitate :)

      Izbriši

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.