,

Kako da napravite salatu od svežeg spanaća ??? Čuvena Popaj salata 💪💪💪

12:47:00




Iskoristite ovo vreme kada na pijaci ima svežeg i mladog spanaća i napravite salatu koja vam može zameniti ceo obrok. 
Šta nam je potrebno ?


Kao što vidite na slici, treba nam -
1. crveni luk
100. gr. spanaća , ja sam koristila Iceberg Salat Centar -Baby spanać koji je pakovan od po 90gr.
vi možete koristiti i običan svež spanać sa pijace ili iz bašte. Bitno je samo da nije prskan, pazite gde kupujete :)
1. pakovanje svežih šampinjona, od 500gr. iskoristila sam oko 400 gr. 
3.parčeta prepečenog tosta 
So, biber, 1. velika pavlaka i oko 200gr. majoneza.

Crveni luk isecite na tanka rebra.


Šampinjone očistite i isecite na listiće


Pomešajte sa isečenim lukom


 Za to vreme spanać operite list po list, potopite u vodu u koju ste dodali malo sode bikarbone. Ja to uvek radim i sa rukolom i zelenom salatom.. samo da izbacimo pesticide. Neka odstoji oko 15 min. taman dok pripremate sve ostalo. Isperite i osušite listove od vode. Ja za to imam fenomenalnu činiju iz IKEA programa, zovem je centrifuga. Odlično mi osuši zeleniš od viška vode, za salatu.



Sada ispecite u tostu tri parčeta i iseckajte na kockice, ako vas mrzi kupite one cubeti  ili gotove krotone...
Mogu se iskoristiti. 


Izmešajte sastojke, posolite i pobiberite po ukusu, dodajte predhodno pomešanu pavlaku sa majonezom...


I salata je gotova. Ostavite je u frižideru pola sata da se sastojci sjedine. 
Uživajte .








You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.