,

Plavi patlidzan sa pesto sosom i mocarelom

05:54:00


Plavi paradajz mogu uvrstiti medju omiljeni sastojak mojih kulinarskih čarolija. Odlično se slaže sa belim lukom, maslinovim uljem, pesto sosom...Recept o kom vam pišem je upravo kombinacija  ovih neodoljivih sastojaka..
Ovo jelo je postalo moj favorit od prvog momenta kada sam ga probala. 
Priprema je poprilično zahtevna ali sam je ja vremenom malo uprostila i ubrzala da bih sebi olakšala...Prvobitno bih ja isekla plavi paradajz na deblje kolutove, posolila i kada izadje gorčina pekla na tiganju, što zahteva puno vremena a rezultat je puna kuhinja dima...
Lakša varijanta je da kada isperete usoljen plavi patlidzan od gorčine, poredjate ga na kuhinjski papir i  u tepsiji pečete u rerni na najjačoj temperaturi dok ne porumeni. Ne zaboravite da polijete maslinovim uljem ( p.patlidzan voli ulje i poprilično ga upija -kao sundjer)..




Sledeći korak je da svaki ispečeni kolut mažete pesto sosom, na to stavite kašičicu-dve pelata i šnitu mocarela sira, odozgo ide opet plavi patlidzan pa pesto, pelat, mocarela...dok ne utrošite sastojke. Otprilike 4-5 kolutova redjajte jedan na drugi.



Kada završite slaganje, pospite pelatom i maslinovim ulje, stavite u rernu na 180C jedno 15-20 minuta dok se sir ne istopi i jelo malo zapeče.. Goootovo ! Pustite čula da uživaju u ovom savršenstvu..:) 



Da li ste pravili plavi patlidzan na ovaj način, i kako vi spremate ovo povrće ? 
Mogli bi u komentaru ostaviti neki vaš omiljen recept !!! Baš bih volela :)




You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.