Torta od kestena i višanja

01:28:00




Ovo torta je prefinjena kombinacija kestena i višanja koja kolaču daje jednu posebnu notu elegancije. 
Za nju nam treba :
4 belanca
4 žumanca
4 kašike šećera
2 kašike kakaa
2 kašike brašna
Napravite klasičan  patišpanj od umućenih žumanaca sa šećerom, dodajte brašno i kakao i na kraju predhodno umućena belanca. 
Smesu stavire u kalup za tortu u koji ste stavili papir za pečenje. Ide na 180C 15 minuta.

 Sada pravimo žele od višanja. 

Za njega nam treba :
500 gr. višanja
150 gr. šećera 
gustin ili 2 kesice želatina

Njega ćemo napraviti kao za Švarcvald tortu, ja sam ga ovaj put pravila sa želatinom ali mi se ne dopada i mislim da bi bolje išao ako ga napravimo sa gustinom. 
Znači u 500 gr očišćenih višanja, sa sokom, dodate šećer otprilike 150 gr, može i više ukoliko volite sladje. Kuvajte do ključanja, u to umešajte 5 kašika gustina ( predhodno razmućenog sa vodom) , smesa će biti roza, kuvajte mešajući dok ne dobijete providno bordo boju.  Ovo isto možete uraditi sa želatinom, ali se meni lično više dopada ukus sa gustinom. 
Kada se fil od višanja prohladi prelijte ga preko kore i ostavite u frižideru dobrih sat vremena. 

Za to vreme umutite 500 gr. kesten pirea sa jednom slatkom pavlakom i 50 gr omekšanog putera. Ja sam prvobitno stavila dve slatke pavlake, ali bolje je kada se stavi jedna. 
Za krem od kestena nam je potrebno :

500 gr. kesten pirea 
1 slatka pavlaka- mlečna 
50 gr. putera 

Krem od kestena stavite odozgo na višnje i preko toga prelijte sa glazurom od čokolade. 
Za nju vam treba :
200 gr. crne čokolade za kuvanje, malo mleka i malo ulja. 
Sve rastopite i malo sačekate, pa prelijete. 

To bi bilo to. Uživajte ❤️


You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.