,

MENOPAUZA -Welcome to the club !!!

13:21:00

 Welcome to the club!!! 

Kada sam počinjala sa blogom, jedan od mojih prvih postova bio je vezan za menopauzu

https://motherwomanqueen.blogspot.rs/2015/10/neovadiol-vichy-prezentacija-da-budete.html



Tako se jednostavno poklopilo, nešto sam znala o toj temi čitajući po časopisima i slušajući starije prijateljice ili žene iz porodice. 
Tada nisam baš bila sigurna koliko sam vremenski daleko od tog razdoblja ali sam bila ubedjena da polako kuckam na ta vrata. 
Desilo se brže nego što sam i predpostavljala. Pridružila sam se klubu:) 
Drage moje, ne bih volela da taj klub +40, zataji na ovu temu. Stalno imam neki utisak da se u ovoj temi provlači neki žal, žal za nečim...Pa neki odnos, kao da smo same sebe otpisale, i da nas je sramota. A ovo je period, kao i svaki drugi u životu i samo od nas zavisi kako ćemo ga prihvatiti. Verujte mi sigurno ima i prednosti, ja sam tako počela da ga doživljavam..
Da li imate i kakve simptome i kako vi preživljavate i doživljavate ovaj period? 
Da li bi želele da delimo iskustva kako na što najbolji i najlakši način proći kroz ovo razdoblje? 
Koje tegobe vas muče i kako ih prevazilazite, da li imate strahove, da li pijete neke lekove i koje? 
Šta je ono što vam svakako najviše pomaže? 
Menopauza je period života kao i pubertet, individualan proces ali sa izraženim karakteristikama. 
Evo ja ću početi od sebe, a vi mi se slobodno pridružite. 
Ja za sada u menopauzu ulazim prirodnim putem i ne zaobilaze me gluposti tipične za ovo doba. Krenuli smo sa povremenim valunzima, pa povremenim izostankom menstruacije, bolovima u kukovima i tako... Ali ja to ne doživljavam strašno...sve je u glavi. 
Primetila sam da je višak slobodnog vremena poguban za mene. Ženski mozak tada ide na djavolje igralište i razmišlja o stvarima o kojima ne bi trebalo. A tada se menja raspoloženje. I tako se pada u depresiju. Ja nemam vremena za depresiju. 
Dakle meni je potrebno potpuno angažovanje u toku celog dana, da se uveče srušim od umora u krevet i što pre zaspim. 
Strašno mi je teško da se nateram da treniram. U rascepu sam izmedju yoge i pilatesa, i ne znam gde bih pre. Znam da mi je neophodno da krenem redovno da vežbam ali stalno pronalazim izgovore kako ću od ponedeljka krenuti na nešto od ta dva. 
Kada se to ustali, javiću vam. Do tada ću se bazirati na ono unutrašnje zadovoljstvo. 
Najbitnije je da volite sebe. Da bi ste voleli druge, bili dobra supruga, majka, ćerka...prijateljica, morate voleti sebe. I kako očekujete da vas neko voli ako sami sebe ne volite. To smo rešile. 
Život se ne završava ulaskom u četrdesete, on tada počinje.. i to nije kliše. 
Pronadjite nešto što vas čini srećnom i to radite. To ne mora da bude vezano za vašu profesiju. 
Isto tako neke male promene u ishrani i navikama mogu poboljšati stanje. 
Ako imate problem sa kilažom, odlučite da je vreme da smršate. Promenite navike u ishrani, krećite se, pijte više vode i stvari će krenuti da se dešavaju. Prestanite da pušite. Ukoliko imate ubrzano lupanje srca, odmah kod doktora. Ako noću ne možete da spavate, probajte neke od biljnih lekova za to. Ja sam probala tablete Kantariona i odlične su. 
Suvoću očiju i sluzokože rešite uzimanjem hijaluronske kiseline. Meni je pomogla i kod bolova u kukovima ..pisala sam vam već o tome. 
Ukoliko imate periode hiperaktivnosti i bezvoljnosti koji se smenjuju- to je jedna od karakteristika menopauze (a i trenutne situacije u okruženju ), nije na odmet proveriti štitnu žlezdu. 
Kakav odnos imate prema hormonskim lekovima, šta birate, prirodne ili ove prve? 
Ja sam definitivno odlučila da pokušam da prodjem kroz sve ovo sa što manje hemije. Ukoliko mi budu potrebni neki lekovi pokušaću sa prirodnim, tipa crvena detelina, zlatna maka... Da li znate još neki lek na prirodnoj bazi koji pomaže ? 
Hajde drage moje, uključite se u konverzaciju, pomozimo jedne drugima, svojim primerima i svojim iskustvima ! 
Sve je to život i sve je to OK...





You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.