,

La Roche Posay -Toleriane Sensitive

09:44:00




Obećala sam vam post o kremi koja mi je spas za kožu. To je ona koju koristim kada moja koža postane osetljivija i slabija..dobro i gadnija. 
Kako se kunem u Lipicar tako mogu i u ovu Toleriane Sensitive kremu od La Roche Posaya. 
Od detinjstva imam sklonost ka alergijama, ponekad su one izazvane mojom ne tolerancijom na neku hranu, neke biljke ili lekove. Par puta mi se desilo da završim na hitnoj, oni koji imaju ovakvih problema znaju o čemu pričam. 
E sada, primetila sam da kada koristim nešto na šta sam alergična, koža na licu počinje da mi se menja. 
Poslednji put sam to iskustvo imala kada sam koristila propolis, bila sam bolesna, i počela sam da koristim propolis da bih ojačala imunitet. U podsvesti imam osećaj da sam alergična na med, jednom sam pravila neku homemade masku sa medom, pojavili su mi se crveni pečati po koži. Kada koristim med, osećam peckanje i svrab u ustima , ali to su male količine, tako da nikada nisam ozbiljno shvatala te simptome. 


Apropo propolisa, posle par dana uprotrebe, koža lica mi se vidljivo pogoršala, osetila sam peckanje, zatezanje, pojavilo se crvenilo na nekim delovima obraza... imala sam osećaj kao da sam vrelu peglu prilepila za lice. Pored fenomenalnih krema koje koristim, moja koža je na momenat izgledala užasno. 
Trebalo mi je nešto da je umiri, a kako Lipicar koristim već dugo godina, i čim je neki problem sa kožom ja sve kreme i mazalice stopiram i samo njega koristim, prvo sam pomislila na La Roche Posay. 
Toleriane Sensitive su mi ljudi iz La Roche Posaya i poslali upravo zbog ovog problema. 


Ovo je krema sa visokom tolerancijom, bez ikakvih nadražaja. Nešto što umiruje, hidrira i obnavlja kožu. Jednom rečju, izleči je i vrati je na fabričko podešavanje, na normalu. Koristim je nekoliko nedelja i kada se koža u potpunosti oporavi, vratim se uobičajenim antiage kremama. 
Ova kremica je pogodna i za bebe. Sadrži 83% umirujućih i zaštitnih sastojaka, glicerin koji je hidrira i do 48h, ceramid koji obnavlja i štiti kožnu barijeru, vitamin B3 koji umiruje, i naravno La Roche Posay termalnu vodu koja smanjuje iritacije na koži. 
Kada je koža preosetljiva, potrebno je ne samo površinski je obnoviti, nego i očuvati njenu mikrobiotičku barijeru, kako bi se smanjila njena osetljivost, to obavlja prebiotik, jedan od glavnih sastojaka Toleriane Sensitive kreme. 
Rezultati govore da nakon 4 nedelje korišćenja ove kreme, smanjuje se osetljivost kože :68% peckanje, 55% suvoća, 76%zategnutost i svrab...
Koristi se ujutro i uveče, pakovanje je od 40 ml. i cena je okvirno oko 1700 rsd. 



Ja u kombinaciji sa Toleriane Sensitive kremom koristim i Toleriane Ultra sa snažnim i umirujućim dejstvom. 
Pakovanje je ultrahermetičko , na pumpicu od 40 ml. 
Ovaj proizvod ima intenzivnu snagu za umirujuće dejstvo zahvaljujuci sastojku Neurosensinu, koji deluje na mehanizme nadraživanja kože, u miksu sa La Roche Posay termalnom vodom ovo je dobitna kombinacija. Ne treba da vam kažem da je cela Toleraine kolekcija testirana na koži sklonoj alergijama. 
Čak i na koži višestruko sklonoj alergijama koja reaguje na najmanje dva alergena sa popisa evropske srandardne serije. 
Kada koristim ova dva proizvoda, odmah nakon aplikacije imam osećaj olakšanja koji traje. 
Iz dana u dan vidljivo se smanjuje osetljivost kože i obnavlja se osećaj prijatnosti. Proizvod je nekomedogen. Možete ga koristiti i za zonu oko očiju. Ima 0% konzervansa, parabena, parfema, alkohola, boja, lanolina... jel treba da nabrajam još? 


Odlično i za vas i za bebe. 
Bolje nisu mogli napraviti. 
Kako se vi borite sa alargijama, da li ste probali nešto iz Toleriane linije i kako vam se čini? 




You Might Also Like

1 comments

  1. Koristim kremi u jako sam zadovoljna. Imam osjetljivu kožu s rozaceom i u fazi pogoršanja je jedino što stavljam na lice.

    OdgovoriIzbriši

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.