,

URBAN DECAY petite HEAT

02:40:00





Urban Decay nas je ove godine obradovao jednom malom paletom. 
Fantastičan izbor nijansi, mekane teksture koje se lako nanose, tako da, iako niste make up ekspert, izgledaćete kao da vas je jedan upravo našminkao.
Ova Petite Heat je idealna za leto i jesen. Ne možemo se pouzdati samo u prirodnu lepotu. Zato je Urban Decay tu za blistavost.
Na očnim kapcima, bronzano zemljane nijanse će zaseniti kao nikad pre... Reč je o 6 senki za oči, raskošnih neutralnih nijansi nadahnutih popularnom Naked Heat paletom. Uz pet mat nijansi za kapke, luk i liniju uz koren trepavica, i jednu polumat nijansu za naglašavanje, imamo dovoljno za kreiranje raznovrsnih look-ova, od nežnog do vatrenog. 


Za mene su Urban Decay jedne od najpostojanijih senki  koje se ne truse i ne upijaju u kožu, sve nijanse iz palete Naked Petite Heat imaju neverovatnu formulu koja im daje baršunastu teksturu i raskošnu boju i omogućava savršeno stapanje. Sve nijanse su obogaćene pigmentima koji osiguravaju dugotrajnu postojanost. Ove mat nijanse mogu se kombinovati sa regularnom Naked Heat paletom, i ne samo sa njom, sa svim ostalim Naked paletama... e to već zavisi od mašte i umeća. Praktično kompaktno pakovanje osmišljeno je za putovanja i bez problema stane i u najmanju torbu. Eee ..to je ono što me je najviše obradovalo. Ukrašena plamenim ružama, ova vrela paleta je moj neizostavan izbor za letnje dane. 


Sada ćemo proći kroz svih 6 senki-
INHALE-najsvetlija i jedina sedef nijansa u ovoj paleti. Boja je ona najfinija sedefno šampanj, rekla bih da je to identična boja sa Once i Naked Heat palete. Vrlo je primenljiva za sve vrste lookova, ja je koristim uglavnom u uglovima očiju i uz liniju obrve. Daje blistavost mom make up-u i vizuelno smanjuje umor. .. a i godine :) 
VIBRATE- je mat bež nijansa, odlična za blendanje i kao podloga, ja uglavnom nju stavljam na kapak, pa preko nje kombinujem ostale nijanse. Mislim da je u Naked Heatu najsličnija sa Chaser nijansom. 
HOT SPELL- je topla mat svetlo braon nijansa, idealna za naglašavanje oka. Savršene pigmentacije, odlično se blenda i ne trusi se uopšte. Inače su  Urban Decay jedine senke za oči koje ja mogu da nanosim i kada sam već stavila puder, jer mi se uopšte ne osipaju i ne moram da korigujem podlogu. 
WILD THING- vatreno mat braon sa primesom oranž nijanse, ja bih je nazvala nekom terakota-cigla bojom. Fantastične pigmentacije, vidite i sami iz svoča koliko se primećuje kada se nanese. 
HEIST- je jedna divna braonkasto bademasta boja. Savršeno se uklapa uz moju boju očiju. 
STRIKE- Je čista mat braon boja. Pomalo sa hladnim podtonom ali toliko jake pigmentacije da morate oprezno sa njom. Dobro se blenda i stapa sa ostalim nijansama iz palete. 
O prednostima ove paletice sam vam već napomenula to da su odlične za torbu i neseser, i veoma zgodne za nošenje. Nije loše uzeti prvo Petit paleticu, s obzirom da je dosta povoljnija, a nijanse su veoma slične, prvo da probate kako se uklapa uz vaš outfit i stil, uz vaš ten i oči, pa ukoliko savršeno odgova (a mislim da hoće ), lako ćete uzeti i regularnu Naked Heat paletu. 
Jedina stvar koju ovog leta možete pronaći u mom neseseru je upravo ova paleta pored već dobro poznate Naked flushed paletice. I ceo make up mi je tu ;) 



Cena Naked petite HEAT je 3.360,00 RSD


Šta mslite o ovoj mini Heat paletici? Da li već imate originalnu regularnu Heat paletu?  Koji je vaš izbor od Urban Decaya??? Podelite svoje mišljenje u komentaru ispod...





 #UDSrbija #urbandecaysrbija 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 #pr #motherwomanqueen #nakedheat #nakedheatpalette #mini #makeup #eyeshadow #makeupaddict @urbandecaycosmetics

You Might Also Like

0 comments

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.